The Man Who Lives in His Shower – Mini-Mocks

By Grover Koelpin 56 comments


It may be a little
unconventional, but it makes me happy. I’m Nick Hudson and I haven’t
left this shower for two years. One day a couple of years ago,
my wife said, “I wish I could
stay in here forever,” and that’s when it clicked. I said, “I’m gonna stay
in here forever.” A lot of people judge me
or think I’m selfish but if you find something
that truly brings you peace, it doesn’t matter
what others think. First big question is always
how are you gonna make money? But I work from home,
so I waterproofed my tablet, and I was in business. Going to the bathroom
is a new experience. Obviously number one is easy,
I just use this beautiful drain. But number two is admittedly
a little trickier. I use this little bucket
and I hand it to my wife Susan who empties it
into the toilet. And of course, it’s the perfect
place for making love because you’re already
naked and wet. Actually we’re gonna
need a minute. Oh shit, are you okay? I think I broke my arm. Call 911. We have to
get you to the hospital. Nooo!

56 Comments

Miller Smith

Jul 7, 2018, 10:02 pm Reply

Djd

Christian Braxton

Jul 7, 2018, 10:03 pm Reply

Lmao

Jaymar Music

Jul 7, 2018, 10:05 pm Reply

Imagine his water bill tho lol

skasso12

Jul 7, 2018, 10:07 pm Reply

I used to dream about this

no

Jul 7, 2018, 10:09 pm Reply

Oh yea yea

no

Jul 7, 2018, 10:10 pm Reply

This was stupid

no

Jul 7, 2018, 10:10 pm Reply

I stay in the shower for 3 hours

Dunning Kruger

Jul 7, 2018, 10:16 pm Reply

For #2… you can actually use the CORRECT posture to poop, and when you do poop…. you just need to use your fingers and smush the poop into the drain. I have a removable showerhead and so I use the Jet setting to blast the poop into the drain. No wasting TP .

Peace M8 ツ

Jul 7, 2018, 10:18 pm Reply

There goes a really big Water bill

Clarissa & Hannah Murrieta

Jul 7, 2018, 10:18 pm Reply

Ewwwe

Dombow

Jul 7, 2018, 10:34 pm Reply

Lucky guy

She likes ma nut

Jul 7, 2018, 11:15 pm Reply

His water bill must be higher than Mount Everest😲

Yasinsong

Jul 7, 2018, 12:21 am Reply

"I haven't left this shower for 2 years"

Raz Forh

Jul 7, 2018, 12:25 am Reply

shit was not funny at all. sorry

Alex Clark

Jul 7, 2018, 12:32 am Reply

No way!! you would be a prune

Bùi Tân

Jul 7, 2018, 12:37 am Reply

He still got a freakin wife

Victor Gonzalez

Jul 7, 2018, 12:48 am Reply

Dum shit like this is why i unsubscribe dum fucks i can do better then that shit not funny at all

Miggy 7264

Jul 7, 2018, 1:04 am Reply

Lmao this is hilarious

Sunshine Queen

Jul 7, 2018, 1:22 am Reply

This is so weird 😂

Liberty Larry

Jul 7, 2018, 1:33 am Reply

The comments are funnier than the video

M.A.Doe

Jul 7, 2018, 1:36 am Reply

Cosmo Kramer did this in the 90's.

Mansa Musa

Jul 7, 2018, 1:38 am Reply

I know this nigga hands and feet mad pruney

Meo

Jul 7, 2018, 2:14 am Reply

Am i the only one that noticed it saying "mini cocks" at 0:57

Robert Clifton

Jul 7, 2018, 2:34 am Reply

That was funny as hell ……. did remind me Saturday is almost here (shower day ) …… I missed last week

Bongwyre2112

Jul 7, 2018, 3:33 am Reply

how does he sleep?

zakiah tukes

Jul 7, 2018, 3:50 am Reply

All I can think about is when Kramer did this on Seinfeld 😂

NOOGIE 420

Jul 7, 2018, 4:17 am Reply

I think showers are gross, so no.

unknownprofiler

Jul 7, 2018, 5:34 am Reply

Dat water bill tho!

George Campbell

Jul 7, 2018, 6:24 am Reply

I loved that fall… lol 😂😂

Andrew Gonzalez

Jul 7, 2018, 6:33 am Reply

:50 😂

Nic And Dez

Jul 7, 2018, 8:22 am Reply

everybody dislike this comment

Tatchapol Srimanut

Jul 7, 2018, 4:55 pm Reply

i feel bad for this channel, just shitting out a lot of content everyday hoping that one of the videos would be a hit. btw I know this is fake, but if you wife agreed to let you do something like that, you've got a godly wife

Notmetoo For

Jul 7, 2018, 6:17 pm Reply

Shower sex must ironically be dry

Xanaqin

Jul 7, 2018, 11:07 pm Reply

His hands must be very wrinkly

Usman Pervez

Jul 7, 2018, 12:43 am Reply

You guys do realize this is literally directly ripping off a Seinfeld bit from the 90s where Kramer decides to never leave the shower, can't believe it's gotten to the point where such blatant joke theft is being promoted on a platform like this

Swash Bucklin

Jul 7, 2018, 8:30 am Reply

Better than living in reality.

Ryan Burgess

Jul 7, 2018, 1:26 am Reply

Hilarious! =D

Upside Down Creative Media

Aug 8, 2018, 6:23 pm Reply

You guys ripped us the fuck off. You are pieces of shit.

Upside Down Creative Media

Aug 8, 2018, 6:43 pm Reply

https://www.youtube.com/playlist?list=PLIfws5rZgDUN3Ir_z5-NXersmOwWad0Bz

Upside Down Creative Media

Aug 8, 2018, 6:43 pm Reply

https://www.youtube.com/playlist?list=PLIfws5rZgDUN3Ir_z5-NXersmOwWad0Bz #60SecondMocks

Ahmad Alali

Aug 8, 2018, 9:29 pm Reply

This is Dave from Dave and Ethan. I fuckin love his moustache

Shallow Waters

Sep 9, 2018, 8:21 pm Reply

Shit, Nick, WhY yOu GottA fAll

Marshall Malone

Sep 9, 2018, 1:55 pm Reply

Cool, this is the same exact format as Upside Down Creative Media. You could have greenlighted them to produce this, but instead, you took their idea and ran with it. Your videos even show up when I search for their series '60 Second Mocks.'

https://www.youtube.com/watch?v=ACaMNnuEU_E&list=PLIfws5rZgDUN3Ir_z5-NXersmOwWad0Bz

Abran Amaya

Sep 9, 2018, 5:16 am Reply

thats a big water bill tho

Roy G Biv

Oct 10, 2018, 6:58 pm Reply

Commit to the premise and it becomes hilarious. Nice work!

Wolfie Ehrhardt

Feb 2, 2019, 2:16 am Reply

Rip.. lmao

Itz Berry

Feb 2, 2019, 3:14 am Reply

This dudes water bill is crazy

DeadlyFuzzball

Mar 3, 2019, 12:47 am Reply

No comments what the heck

Noah Anderson

Mar 3, 2019, 10:37 pm Reply

Guess he’s not living in the shower anymore

akuma

Mar 3, 2019, 5:09 am Reply

His water bill is way too high to decipher

Bless Me

Apr 4, 2019, 5:40 am Reply

Can I do this?

Luna Rose

Apr 4, 2019, 4:16 pm Reply

He must be super dehydrated

Anthony Traga

Jun 6, 2019, 4:47 am Reply

Stole this from Seinfeld

Cosmic_JP1023 pyramid

Jul 7, 2019, 4:10 pm Reply

Nooooooo

Rebecca Berger

Aug 8, 2019, 5:38 pm Reply

Me in the winter

Stepha Holic

Aug 8, 2019, 10:26 pm Reply

OH MY GOD THE ENDING LOL

Leave a Reply